En evighet och en kvart.

hallå där.
tar äntligen tag i kragen och gör ett inlägg som jag aldrig orkat.
ingenting speciellt har hänt sedan sist jag bloggade,
spårat med mina flickor i husum, fyllde år, spårat i husum. ja, inget speciellt.
första skoldagen igår, och fick fetaste schemat. love RL2!
såå... eftersom det kommer ta ett tag innan jag kommer blogga igen så skriver jag vad jag vet som kommer hända. hehe
imorgon, baka till fredag
fredag, svamp/bärplockning med 1or och 3or
nästa vecka, om jag får min lön på måndag drar jag till uneå för att köpa ny mobil, och träffa massa kompisar från åsele. finally en iphone 4, så kan blogga från mobilen osv.
aja, no more to say. pusshej

btw, lägger nog in en bild på schemat när min mobil slutar fucka upp. ååh.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0