I will always love you

heh ett tag sen jag blogga...
har spelat lite fotboll med kedir i måndags och har fet jävla träningsvärk idag. kan knapps ta mig fran någon stans....
och igår så hjälpte jag mamma med att bära lite hö så fick dom här godingarna som "lön" <3
ni kan trycka på bilden så får ni större bild.
Idag fick vi livmoderhalscanser sprutan.
har nog aldrig varit med om sån smärta...
tant jävlarna ljuger och säger att det inte känns nått.
tog oss en kvart innan hon fick köra igång.. hehe (a
och det är bara två sprutor kvar...
fml
bara för det, lägger jag ut nån bild på mig vilket jag aldrig brukar göraaa.


Kommentarer
..:..::::.:..:..gfbmlöbdönb

gammkärring

2012-03-28 @ 23:17:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0